Please rotate your device
We don't support landscape mode yet. Please go back to portrait mode for the best experience.

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Odpowiadamy na wszystkie najczęściej zadawane pytania tutaj

Problem z logowaniem

Status zamówienia

Nieudana płatność

 

Problem z logowaniem

Aby zalogować się na swoje konto przeczytaj uważnie instrukcje!

Przy składaniu pierwszego zamówienia automatycznie utworzyło się konto, do którego zalogować się można za pomocą numeru telefonu bądź adresu mailowego podanego w formularzu zamówienia oraz hasła, które było wysyłane od razu po złożeniu zamówienia smsem. Jeśli nie posiadasz już smsa z hasłem, wybierz autoryzacje przez numeru telefonu, wpisz swój numer i kliknij „wygeneruj nowe hasło”, nowe 6-cyfrowe hasło przyjdzie do Ciebie smsem.

Status zamówienia

Status zamówienia można kontrolować logując się do konta klienta.

W prawym górnym rogu trzeba wybrać TWOJE KONTO, strona automatycznie przekieruje do zakładki MOJE KONTO.

Następnie z nagłowka MOJE ZAMÓWIENIA I ZAKŁADKI wybieramy HISTORIĘ ZAMÓWIEŃ.

W historii zamówień znajdą Państwo wszystkie zamówienia, które zostały dotychczas złożone, przy każdym jest również STATUS.

To status określa, w którym momencie przetwarzania danego zamówienia jesteśmy, jeśli zamówienie ma status:

- Oczekiwanie na przetwarzanie – Status jest automatycznie przypisywany do wszystkich zamówień, które zostały odebrane przez nasz systemem i są w kolejce do przetwarzania.

Dodatkowo na podany w zamówieniu e-mail automatycznie jest wysyłany dokument zawierający wszystkie ważne informacje dotyczące zamówienia.

- Przetwarzanie danych – Zamówienie jest zaakceptowane do przetwarzania. Oznacza to, że jesteśmy w trakcie sprawdzania:

  • rzeczywistej dostępności zamówionego towaru w magazynie i (lub) możliwości jak najszybszej dostawy,
  • poprawności oraz kompletności wprowadzonych danych w momencie składania zamówienia,
  • możliwości realizacji zamówienia zgodnie z zaznaczonym sposobem odbioru /zapłaty/dodatkowymi życzeniami i komentarzami;
  • Dodatkowych szczegółów, jeżeli takie zaistnieją.

- Potwierdzone – Zamówienie zostało przetworzone, potwierdzone i niedługo będzie gotowe do wysyłki. Towary zostały zarezerwowane i zostaną przekazane Klientowi najszybciej jak to możliwe za pomocą wybranej przez Klienta formy dostawy.

- Odebrane kurierem – Zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej i zostanie dostarczone na podany adres tak szybko jak to możliwe.

- Wręczono klientowi - Gratulacje! Zamówiony produkt został doręczony. Dziękujemy za wybranie nas. Mamy nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie!

Anulowane - Zamówienie zostało anulowane i zamknięte, produkty w zamówieniu zostały usunięte z rezerwacji. Możliwe przyczyny anulowania:

  • Zamówienie zostało nieprawidłowo sporządzone,
  • Płatność nie została zrealizowana,
  • Produkt nie został dostarczony z przyczyn od nas niezależnych,
  • Anulowanie na życzenie Klienta.

- Dostępność potwierdzona. Oczekiwanie na płatność - Zamówienie zostało przetworzone, dostępność produktu jest potwierdzona. Towary zostały zarezerwowane i będą wysłane po potwierdzeniu zapłaty.

- Dostępność potwierdzona. Oczekiwanie na dopłatę - Zamówienie zostało przetworzone, dostępność produktu jest potwierdzona. Towary zostały zarezerwowane i będą wysłane po potwierdzeniu dopłaty.

- Wymagany jest zwrot kwoty - Zapłacona za zamówienie kwota zostanie w całości lub częściowo zwrócona na konto Klienta tak szybko, jak jest to możliwe.

- Zwrot został dokonany - Zapłacona za zamówienie kwota została w całości lub częściowo zwrócona

na konto Klienta.

 

Nieudana płatność

Uprzejmie prosimy nie składać zamówienia ponownie!

Wystarczy ponowić płatność.

Z tego sposobu warto skorzystać, gdy np:

- strona płatności nie otworzyła się lub wyświetla się tylko biały ekran,

- płatność nie udała się za pierwszym razem.

Nieopłacone zamówienie można opłacić logując się do konta klienta. (Problem z logowaniem)

W prawym górnym rogu trzeba wybrać TWOJE KONTO, strona automatycznie przekieruje do zakładki MOJE KONTO. Następnie z nagłówka MOJE ZAMÓWIENIA I ZAKŁADKI wybieramy HISTORIĘ ZAMÓWIEŃ.

W historii zamówień znajdą Państwo wszystkie zamówienia, które zostały dotychczas złożone, przy każdym jest również STATUS.

Jeśli Państwa rachunek jest nieopłacony pod statusem zamówienia, na niebiesko, świecić się będzie informacja o NIEZAPŁACONYCH RACHUNKACH, wystarczy nacisnąć tę infomację, a strona automatycznie przekieruje Państwa do zakładki FAKTURY DO ZAPŁATY. Przy nieopłaconej fakturze znajdą Państwo zielony przycisk z napisem ZAPŁAĆ – zostaną Państwo ponownie przekierowani – tym razem na stronę Przelewy24 by opłacić zamówienie.

Jeśli pomimo ponownych prób nadal nie udaje się opłacić zamówienia, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, postaramy się pomóc!