Koszty i sposoby dostawy

Sposoby, ceny, terminy oraz warunki dostawy towarów w sklepie iPicasso.pl

Ogólne informacje dotyczące terminów, rodzajów i kosztów przesyłki przedstawione są w tabeli:

*- tabela przedstawia standardowy czas wysyłki oraz dostarczenia zamówień. Możliwe są odchylenia od określonych terminów. W większości przypadków wszystkie zamówienia są przygotowywane, potwierdzane i wysyłane w godzinach pracy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania Zamówienia i dostarczane są następnego dnia roboczego po wysłaniu przesyłki.

Wyjaśnienia do tabeli. Ogólne warunki wysyłki i dostawy:

  1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
  2. Dostawa jest bezpłatna w całej Polsce przy kwocie zamówienia 130 zł i wyżej.
  3. Dla wysyłki i dostawy akceptowane są przetworzone i potwierdzone przez sprzedawcę zamówienia. Szczegółowe informacje na temat procedury przetwarzania zamówienia są tutaj.
  4. Standardowy czas przetwarzania i potwierdzania natychmiast opłaconych po zarejestrowaniu zamówień oraz zamówień, za które opłata jest realizowana w momencie dostawy, wynosi 1-3 godziny (w godzinach pracy Sprzedawcy).
  5. Czas przetwarzania i potwierdzania zamówień mogą zostać przedłużone o czas wymagany dla:
    • Potwierdzenia faktu zapłaty za Towar;
    • Dostarczenia brakujących w zamówieniu Towarów do magazynu Sprzedawcy.
  6. Jeżeli w Zamówieniu Klienta znajdują się towary o różnych terminach wysyłki, oznacza to, że termin wysyłki całego Zamówienia określa się terminem wysyłki towaru z najdłuższym czasem wysyłki.
  7. Całkowity czas otrzymania zamówienia przez Klienta = Czas przygotowania i wysyłki + Czas dostawy
  8. Czas przygotowania i wysyłki – jest to czas od momentu otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę do momentu przekazania zamówienia firmie kurjerskiej dla dostawy. W tym okresie Sprzedawca przetwarza, potwierdza, uzupełnia zamówienie i przekazuje go firmie kurjerskiej.

      Jeżeli sprzedawca potwierdza zamówienie w dniu roboczym przed godziną 12:00,  zamówienie zostanie wysłane w tym samym dniu; Jeżeli po 12:00 – zamówienie zostanie wysłane w następnym dniu roboczym.

      Wysyłka odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku. 

  9. Czas dostawy – jest to faktyczny czas dostawy towaru od momentu przekazania towaru firmie kurierskiej do momentu otrzymania towaru przez Klienta.

Standardowy czas dostawy – w następnym dniu roboczym po wysyłce w przedziale od 9:00 do 20:00 (najczęściej przedział czasowy odbioru wynosi od 10:00 do 16:00). 

W godzinach szczytu (Święta Państwowe, Boże Narodzenie) lub w przypadku siły wyższej (wypadki drogowe, korki, trudne warunki atmosferyczne) czas dostawy może wzrosnąć o 1-2 dni roboczych.

Czas dostawy poza granicami Polski wynosi od 2 dni roboczych i jest podany w momencie składania zamówienia.

  10. Przed dostawą kurier powiadamia Klienta pocztą elektroniczną o przewidywanym czasie dostawy. W przypadku niemożliwości otrzymania zamówienia w określonym czasie, Klient posiada możliwość jednorazowej nieodpłatnej zmiany czasu dostawy zamówienia.

Bez względu na wybrany sposób dostawy i kwoty zamówienia dołożymy wszelkich starań, żeby zamówiony towar był dostarczony w jak najkrótszym czasie!

Proces dostawy, dostarczenie zamówienia Klientowi

Warunki dostawy: 

Przed dostarczeniem przesyłki kurier wysyła wiadomość pocztą elektroniczną, w którym informuje o przewidywanym terminie dostawy. Jeżeli z jakiegoś powodu Klient nie będzie mógł odebrać przesyłke w czasie określonym w powiadomieniu, Klient może skontaktować się z dyspozytorem usługi DPD za pomocą strony internetowej https://www.dpd.com.pl/ lub bezpośrednio z kurierem i zmienić czas dostawy na inny termin. 

Przy otrzymaniu towaru:

  • Jeżeli przesyłka zakłada zapłatę przy odbiorze, Klient musi przygotować gotówkę bez reszty, która dokładnie odpowiada kwocie zamówienia. Jeżeli Klient nie ma wymaganej kwoty bez reszty, transakcja może nie nastąpić z powodu braku możliwości wydać reszte (kurier nie jest zobowiązany do noszenia przy sobie gotówki);
  • Opłacić dostarczony towar;
  • Jeśli towar został opłacony do momentu dostawy, to trzeba się podpisać po otrzymaniu przesyłki;
  • Obowiązkowo trzeba sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera:
  1. Najpierw trzeba sprawdzić przesyłkę wizualnie. Trzeba się upewnić, że opakowanie nie jest uszkodzone, paczka nie ma żadnych uszkodzeń i nie jest otwarta;
  2. Po otwarciu paczki trzeba się upewnić, że ona zawiera dokładnie ten produkt, który był zamówiony: w odpowiedniej ilości i niezbędnym zestawie;
  3. Trzeba sprawdzić towar i upewnić się, że nie ma on widocznych uszkodzeń lub wad.

Państwo już są przekonani, że z towarem wszystko jest dobrze oraz dostarczone zostało dokładnie to co było zamówione? Doskonale, cieszymy się i dziękujemy za zakup w sklepie internetowym iPicasso.pl. Życzymy przyjemnego wykorzystania towarów i czekami na kolejne zakupy w naszym sklepie internetowym!

W sytuacju jeżeli coś jest nie tak:

Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem i macie Państwo pretensje do towaru (ilość/jakość/zgodność z zamówieniem), opakowanie jest uszkodzone lub otwarte, wygląd towaru posiada uszkodzenia, trzeba ZAŻĄDAĆ od kuriera protokół dotyczący wad i W OBECNOŚCI kuriera trzeba zapisać wszystkie skargi, uwagi oraz znalezione braki. Protokół ze skargą powinien być podpisany w obecności i razem z kurierem! Protokół podpisany przez Klienta i kuriera będzie podstawą do dalszych reklamacji i zwrotu pieniędzy za towar i przesyłke. Istnienie takiego protokołu znacznie przyśpieszy i uprości proces rozpatrywania reklamacji i będzie stanowiło dowód wad i braków, które zostały opisane w protokole. Po wypełnieniu protokołu Klient musi niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o problemie z zamówieniem.

 W przypadku problemów z zamówieniem i po sporządzeniu protokołu szkody Klient ma prawo do odmowy odbioru towaru, zażądać zwrot pieniędzy oraz wysłać towar do zwrotu i na koszt sklepu.

Należy zwrócić uwagę: odbiór towaru przez Klienta i brak zastrzeżeń do towaru w momencie odbioru i w obecności kuriera oznacza, że towar został odebrany bez żadnych zastrzerzeń na temat wyglądy oraz ilości i Sprzedawca w całości wypełnił swoje zobowiązania. Od tej chwili ryzyko przypadkowego zniszczenia, uszkodzenia lub utraty towaru całkowicie zastanie przeniesione na odpowiedziałność Klienta.

Sprzedawca i firma kurierska nie będą akceptować skarg dotyczących wyglądu oraz ilości towaru, które zostały dokonane po otrzymaniu towaru i nie zostały zapisane w specjalnym protokole w obecności kuriera i podpisanego przez niego.

Szanowny Kliencie!  Aby uniknąć nieporozumień oraz sytuacji konfliktowych, należy uważnie traktować proces przyjmowania towaru i przestrzegać wszystkich powyższych zaleceń.

Życzymy przyjemnych zakupów!